Onsdag

Hemma från dagarna i sundsvall och min sista visning! Stort tack till alla mina underbara modeller, ni är bäst!
Allmänt | |
#1 - - Henrik Ulander (Fotgraf/Kameraman):

Hejsan!

Här är din film, jag kommer fixa så du kan ladda ner den senare!!



Hoppas du gillar den!



Mvh Henke



http://dl.dropbox.com/u/28706430/Agnes%20Arnell.wmv

#2 - - Henrik Ulander (Fotgraf/Kameraman):

Något var fel på länken Hoppas denna funkar!



Sen glömde jag dess utom bort att berätta om hur duktig du är, du gör ett grymt arbetet, jag hoppas att man får följa dig i fortsättningen.



Prova denna länk i stället, funkar inte det så kastar jag upp den på Facebook när jag kommer hem igen!



Mvh Henke



http://dl.dropbox.com/u/28706430/Agnes%20Arnell.wmv

#3 - - Dennis:

Hej, Dennis här, Henriks bror.

Såg att det blev något fel när man trycker på länken.

Webbläsaren lägger till två siffror av någon dum anledning.

Så markera hela länken och klistra in den i ett nytt fönster istället, så ska det nog fungera som det ska.

#4 - - Dennis:

Och ursäkta ifall vi / jag spammar dig.

Men tänkte säga att, om det inte fungerar på det här sättet så öppna sidan igen, tryck på stopp och tryck ctrl+s(eller inställningar/spara sida som..) så kan du spara ner filmen till din egen datorn.

Upp