Lördag

Förlåt för dålig uppdatering, jag ska försöka att skärpa mig.

Jag kom nyss hem från en jätte mysig kväll med mina tjejor, jag behövde uppdatering om vad som händer i deras liv för fram tills nyss så hade jag inte en aning.

Tyvärr så har inte hela dagen varit lika trevlig, jag har nämligen suttit på stationen i västerås och väntat på bussen/tåget i 4 timmar! Eftersom det är lördag så är det såklart fotboll som står på schemat för min babe, så därför så sa jag hejdå till honom och grabbgänget på stan och prommenerade ner till stationen där det snart stod klart för mig att det inte skulle gå några fler tåg och bara några få bussar, vad fan gör man?
Jo, man kommer ihåg att man har glömt telefonen hemma så att det inte går att få tag på någon, så tillslut så sätter man sig snällt och sitter av tiden med ett gäng tjejer i 4an som tydligen också skulle åka samma buss. Har jag sagt att jag inte gillar mellanstadiebarn förut? dööööööööööööö. Sen så lyckades jag iaf dra till mig Clara som snällt nog lånade ut sin telefon till mig så att jag kunde ringa farmor (mamma och pappa var såklart inte hemma) Så farmor hämtade mig på terminalen så att jag slapp gå hem i regnet, tack och lov! Det fick bli en snabb sväng förbi här hemma för att hämta mobilen och slänga på mig lite varmare kläder, för det var snorkallt ute, och sen cyklade jag raka spåret till Louise och hade en jätte trevlig kväll och nu sitter jag här, as trött, kall och hungrig. Det var i stort sett min dag.
Puss
/A

Dagnes inköp, roliga färger och så
Allmänt | |
Upp