Skadereglering?

Sitter här själv på Maries kontor och väntar på att vi (inom jobbet) ska gå på sing a long. Inte helt fel att praoa här. Jag får typ gå runt och träffa en del av de 1500 personerna som jobbar här. Hittils är jag uppe i 8 haha. Satt nyss och pratade med avdelnings chefen för service och produkt utveckling av motorer om hans band och idol.

Jag har iaf lärt mig väldigt mycket om försäkringar, konstigt nog eftersom jag praoar på länsförsäkringar. Så nu blir det synd om mamma och pappa när jag kommer hem och börjar dra på om alla 1000 olika försäkringar som man kan skaffa idag. Jobbigt att flytta hemmifrån helt plötsligt. Jag tror till och med att jag har förstår vad skadereglering innebär. Jag för framsteg och det är ändå bara tisdag.

Inte nog med gratisbiljetter till sing along så får jag som sagt käka på tv4 varje dag (KÄNDIS KÅT) och jag har tillgång till massage, gym och pool när jag känner för det, love it.

Jag tänkte på en sak idag. Shit vad mycket ansvar som ligger på en när man kommer ut på arbetsmarknaden. Det finns liksom inga måsten och ingen som säger till när rasten är slut. Man måste ha en egen tidsplanering och ett eget schema att hålla koll på. Och alla är så himla duktiga på vad dom gör här känns det som. Satt och lyssnade av samtal på Agria igår och det går så sjukt fort från det att kunden har blivit uppkopplad till att personalen har fått upp all data på skärmen. Inte det lättaste systemet heller. Ja imponerad blev jag iaf och jag ska aldrig mer klaga på att dom inte gör sitt jobb eller att det tar lång tid att komma fram. Dom måste liksom både lyssna på kunden och hålla koll på vad dom gör på datorn samtidigt som de kommer ihåg alla olika nummer och koder för att komma in i systemet. Orka.

Det blev en lång blogg idag och jag får väl ge lite cred till alla som orkade ta sig igenom hela. Nu ska jag fortsätta att läsa info om försäkringar på "ooooops" haha puss och adjö.

(Försökte ladda upp en bild men det är jätte hög säkerhet på allting här så det fick man tydligen inte, ni får klara er utan.)
Allmänt | |
Upp