home

Nu har jag kommit hem från Göteborg.
Det har lätt varit den bästa veckan på sommarlovet hittils och vi har gjort allt som man ska göra på semestern, sovit (lite iaf), badat i havet, solat, gått på liseberg och skara sommarland och träffat nytt folk.  Allt har varit lyckat förutom att vi råkade åka förbi skövde det första vi gjorde och hamnade i Falköping men det löste sig och vi slapp till och med betala på tåget tillbaka. Just nu känns det ganska skönt att vara hemma men det går fort över så jag ska försöka att ta mig ner till stockholm om en vecka eller så när jag har hunnit tröttna. Men först ska jag se till att träffa alla mina tjejer. Det där med cyklersemester var en riktigt bra ide, vi måste bara se till att det blir av. Nu är det bara 2 veckor kvar på sommarlovet. Det är helt sjukt, sommaren har ju precis börjat och knappt det! Jag skulle kunna skriva sida upp och sida ner om allt som jag och Tilda har gjort under den här veckan men det skulle nog vara ganska jobbigt att läsa så jag avrundar nu ist.


 

Allmänt | |
#1 - - avrundarn:

orka kryp i vårt rum

Upp