Snart halloween

Snart börjar my time of year och i år börjar jag försiktigt med en zombie look! 
 
 
| |
#1 - - Linnea:

Hej! Jag heter Linnea, du sminkade mig i lördags till min systers bröllop. Jag har alltid problem med att få min ögonskugga att sitta på plats utan att den halkar in i vecken. Men i lördags satt ögonskuggan jävligt bra, till och med efter jag hade sovit med den och jag undrar vad din hemlighet är? Var det primern eller skuggan eller en blandning av båda?

Svar: Hej Linnea! Vad kul att det höll så bra :)
Det var nog en kombination av båda. Det är viktigt att ha en bra primer tunt på hela locket och därefter "mätta" den ordentligt med skugga för att få ut maximalt av färgen och skuggan.

Den primer som jag använde på dig är från lumene och jag tycker att den funkar väldigt bra!

Lycka till!
Agnes

Upp