Fredag

Hemma från en dröm-vecka i Italien tillsammans med min alldeles egna älskling och min bonusfamilj såklart! Jag orkar inte skriva ner allt om resan och låter därför bilderna tala för sig själva. Kalla regniga Sverige känns ganska värdelöst för tillfället i jämförelse med ett soligt 30-40 gradigt Italien uppe i bergen. Nåja, jag får väl hoppas på att komma tillbaka. Jag saknar mina tjejor! Jag vill ta en tripp till stockholm någon gång snart! Eller dra ihop en tjejkväll med mat och prat, fyndigt. Nej, bilder va det, here you go!


Btw, så hittade jag en sminkaffär i Italien som jag blev fullständigt kär i! Skitbra grejer som verkligen är riktigt billiga i jämförelse med make up store. Jag fick allt detta för ungefär 19 euro! Snart dags att dra igång med sminkandet!
KIKO - make up milano

Allmänt | |
#1 - - Jossan:

aviiis jag bliir!

#2 - - Linnea:

vilka fina bilder, har du fortfarande löshår eller är det ditt eget?

#3 - - Agnes:

tack! Nej, jag har slutat använda löshåret för men än ett halvår sen :D

#4 - - Anna:

Du har himlans fin hår Agnes! Har du några bra tips på hur man gör så att håret växer snabbare?

#5 - - Agnes:

tack så mycket! haha, inte direkt, mitt började växa som bara den efter att jag hade klippt page :)

Upp