Torsdag

Idag har jag äntligen fått mina ögonfransar färgade och dessutom fått hem mina nya gardiner och skoställningen till min garderob, mycket positivt. Nu sitter jag här och funderar på om det är värt att åka till Philip ikväll fast jag har sovmorgon imorgon och allt. Det är för övrigt också mycket positivt, 10.40 börjar jag.
Idag trodde jag att jag hade glömt min väska på tåget igen. Det är famimej det värsta som han hända en. Speciellt när den verkligen är fullproppad med viktiga saker som bara inte får komma bort samt en stor del av mitt smink, 2 av mina parfymer och en massa kläder. Som tur var så upptäckte jag att jag bara hade ställt ner väskan i Isacs vagn och jag kunde andas ut. Var bara tvungen att nämna detta.
Puss
/A

Jag har kommit på att mitt hår har växt rätt mycket på 1 år, keep it up!

Allmänt | |
Upp