Torsdag

Sitter hemma fast jag inte alls borde göra det. Jag har typ varit med på 3 No lektioner av 10 de senaste veckorna och nästa vecka har vi prov, braa där! men nu va det så att jag verkligen inte orkade gå idag, vi skulle ha Micke i 3 timmar! Jag tål inte människan, och han tål förmodligen inte mig heller så vi kan vara fientliga mot varandra i all tysthet tycker jag. Nåväl, jag kommer förmodligen ångra att jag gick hem imorgon på mitt utvecklignssamtal med krullis. Han säger alltid saker på ett sätt så att man ska skämmas lite över sig själv, men det är väl rätt åt mig antar jag.
Nej undrar om man ska proppa i sig nått att äta innan man tar tag i No:n och hemkunskapen. När jag tänker efter så blir det ju nästan som om jag pluggar hemkunskap, fast praktiskt haha. Torr humor.
Puss
/A

Allmänt | |
Upp