summer

Här sitter jag igen i soffan och tittar på top model. Varför jag inte pluggar när jag har so prov imorgon är en bra fråga. Det känns som om jag har bra kolla på allt men när jag väl sitter där med provet imorgon så kommer det låta annorlunda. Kerstin kommer att ta med en massa saker som vi kanske bara har pratat om en gång, typiskt henne.

Nästa vecka väntar nationella prov i Svenska och jag är inte allt för nervös. Varför kunde vi inte ha börjat med matten? Skulle verkligen vara grymt skönt att ha den överstökad. Dessutom så skulle jag fortfarande ha en hel del tid att bevisa att jag kan klara matten. Men nej den ska såklart vara sist. Jaja dags att rycka upp mäj. Idag har jag dansat igen, riktigt kul va det. Känns som om man börjar få lite mer grepp om det. Nej nu är det top model som står på schemat.
Puss
/A

Allmänt | |
Upp