Tisdag

TisdagTisdagTisdag..suck

Vad är det med måndagar och tisdagar egentligen? Man kan vara hur jävla ledig som helst och ändå känns det drygt. Gårdagen spenderades med tjejerna. Det blev väl en hyffsad kväll med tanke på att jag var nära att somna större delen av tiden. Imorse var det samma visa och jag fick lov att lämna en skadeglad philip i sängen medan jag pallrade mig ner till tandläkaren, klockan 9 på morgonen på sportlovet! Lovar att dom bara gav mig den tiden för att jävlas. Dessutom så kändes det grymt onödigt att åka ner dit bara för att få reda på att jag inte har några hål eller någonting vilket jag i stort sett redan visste. Haha somsagt, tisdagar..

Nu till roligare saker, det är fettisdagen! En dag när det är okej för tjockisar som mig att äta dåliga saker! Haha. Inte för att jag är sådär jätteförtjust i semla, men man måste äta minst 1 per år. Säger som Kerstin, det är viktigt med rutiner.
Nej nu ska jag ta en varm dusch tror jag allt.
Puss
/A

Allmänt | |
Upp