vändpunkt

Våran klass är sjukt bra och jag kan inte hjälpa att jag tycker lite synd om andra klasser som kanske inte får känna en sån här stark sammanhållning och samhörighet. Vi fick ett brev från rektorn idag där han skrev om hur stolt han och alla lärare är över vad vi har gjort för att hjälpa John. Men det känns som om det var självklart. Han har gjort så sjukt mycket för oss och för våran klass. Tanken på att han skulle sluta va helt..aa. en på grund av oss så har hela skolledningen blivit inblandad och John känner sig tillräckligt trygg för att fortsätta som lärare, taaack för det! Hade aldrig klarat av att få någon annan just nu.

Bilderna på luciakandidaterna kom upp idag. Herregud säger jag bara. Men jag tror att dom flesta fick höra nog av hur missnöjd jag blev så jag ska inte fortsätta på det spåret. Igår var jag på Jb och blev besviken. Eller inte besviken direkt, men jag hade nästan hoppats att det skulle vara sjukt bra så att jag blev övertygad att gå där istället för på carlforska men nej.
Jag läste en artikel här om dagen om att man ska välja det man vill och inte det som verkar bäst för framtiden, blev uppmuntrad och jag tror att det är så det får bli. Carlforska/stil och trend/entreprenör
/A

Allmänt | |
Upp