Marathon

Nu har äntligen mitt och Jennies Sagan om ringen marathon blivit av!
Eller iaf halvt. Vi blev avbrutna mitt under andra filmen och fick lov att pallra oss ut i skogen för att träffa Oliver och Kasper som skulle tälta. Men efter en timme så var det inte vidare kul längre så vi drog tillbaka hit för att fortsätta att titta på filmen med sällskap. Vi hann se färdigt på andra och en tredjedel av  tredje innan vi somnade vid 6 tiden. Vi får göra om det ordentligt någon annan gång Jennie.

Imorgon bär det iväg till Göteborg och jag har nästan packat färdigt. Det är inte det lättaste att trycka ner större delen av min garderob i en stor men ändå aldeles för liten väska, men på något sätt ska det väl gå.
Jag är så jävla pepp på det här! Bye Bye Hallsta hello Götet, Liseberg och Skara!
Nej nu ska jag fortsätta att packa och städa så jag kan gå och lägga mig fortare. Vi ses väl om en vecka eller så, hoppas ni har det kul här hemma för det kan ni ge er fan på att jag ska ha! pusspusss



              
Allmänt | |
Upp