VS

Förlåt för extremt dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft lust att skriva.
Julen har passerat och nyår står på tröskeln. Allt är upp och ner och i mitten står jag. Funderar på att bara skita i allting och vila resten av lovet. Eller i alla fall fram till den tredje för då ska jag på Kiras dop. Fort går det och snart har hon hunnit bli 1 år. Usch vad gammal jag är. Måste allting gå så fort? snart sitter jag ju här med 40 år på nacken om det ska fortsätta i den här takten. På tal om ingenting så har min syster fått en lägenhet i stan bara ett stenkast från Carlforska. Ännu en anledning att gå där. Skönt att slippa pendla någon gång ibland i alla fall, eller ganska ofta ellerhur Moa? ;)
Nej nu ska jag höra av mig till Louise, vi skulle nämligen in till staden. Mysigt att träffa henne igen, känns som 100 år sen. pussssssssssssss
/A

Allmänt | |
Upp