tagg

Jag är taggad.
Nyår nästa och jag måste sätta mig ner och komma på några nyårslöften som som jag för en gångs skull ska hålla. Det är skönt med nyår, det känns som om man får en till chans. Man har lärt sig av sina misstag året innan och så säger man till sig själv att så får det aldrig mer bli. En vändpunkt helt enkelt. Den kan dock vara både possitiv och negativ men det vet man inte i början på året och det är ganska skönt ellerhur? Vem gillar inte överraskningar liksom haha.
Nej men 2008 har väl varit ett ganska bra år?  Det tycker jag iaf om jag tänker efter. Hoppas bara på att 2009 ska bli minst lika bra om inte bättre. Vi fick till och med lite snö på julafton i år, bara det är ju värt en applåd. Nej nu ska jag ta mig i kragen och städa mitt rum. Det känns fan inte som om jag gör annat än att städa det här jävla rummet. Bitterfitta är mitt andra namn.
puss
/A

Allmänt | |
Upp