let's twist again

Jag är back on track och det är faktiskt inte så illa som jag hade tänkt mig, även om det känns som att det aldrig har varit något sommarlov. Skolan är i full gång och man har redan en del plugg att ta tag i när man kommer hem. I år ska jag fanimej satsa stenhårt. Så säger jag jämt och det lyckas sällan, men det är bara att köra på.
Ringde just min kära faster angående praoplats och hon trodde att det skulle gå aldeles utmärkt att vara hos henne i stockholm sweeet! Inte helt fel att jobba bredvid tv 4 huset i en hel vecka :D

Jag håller på att bli sjuk, mindre bra. Ont i halsen och förkyld som en kamel. Det får bli att knarka te och alvedon resten av kvällen.

ÅÅH, är pepp på kryssning! vi måste fixa det på något sätt tjejer. haha är inte säker på att båten pallar oss, den går ner på en gång ;)
Jag är pepp på mycket för tillfället och det är inte så likt mig så det är bara att passa på medans jag är på. Kryssning,sthlm med brudarna, prao, bättre betyg,första skoldansen och till och med litteraturhistorna? haha jag är ju som jag är.

piece out

Allmänt | |
Upp