Hey, I wanna be a rock star

Den här helgen har varit den bästa på väldigt länge. I fredags så åkte jag in för att lyssna på Takida med Louise och Patrick. Det slutade med att stackars Louise som var förkyld fick sitta på läktaren medans jag och Linnea skrek stämbanden ur halsen längst fram vid scenen. Jag kan ju lugnt säga att jag tycker bra mycket bättre om Takida nu än vad jag gjorde förut.

På lördagen så åkte jag, Linnea,Louise,Mathilda och Jennie in till stockholm för en hel helgs shopping samt NRJ in the park. Inte helt fel det heller med hotell och grejer. Vi kallas glidare har jag hört.
Det blev dock inte så många nya inköp. En väska, ett par pumps och en kofta fick det bli. Åh vad jag trivs i erat sällskap tjejer, love.  Jag älskar hotellfrukost måste tilläggas. Vi rullade ner på stan imorse bokstavligen. Nej nu är det så att det är skola imorn och det får bli skärpning med att lägga sig sent varje dag. Hopp i dusch och sen sängen, eller asså haha ni fattar. puss



Allmänt | |
Upp